fredag 30. januar 2009

Fredagstips: Bytt bøker og filmer med dine kolleger


Hvorfor ikke lage en byttehylle på din arbeidsplass? Så kan du og dine kolleger bytte filmer og dvd'er.

Her på jobben står det i byttehyllen alt fra Stieg Larsson til Dostovjeski. Og fra romantiske komedier til Der Untergang.

Det er opp til hver enkelt om man kommer tilbake med ting man har tatt i hyllen. Eller om man velger å beholde eller gi videre til andre.

Byttehylle er et hyggelig miljøtiltak som er lett å gjennomføre - og gratis bøker og dvd'er er alltid populært!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har en slik hylle på min arbeidsplass, og det er helt genialt!

Carmelita sa...

Så bra! I dag har jeg fått Forbytelse og Straff av Dostojevskij fra byttehyllen på min jobb. Det er ikke sikkert jeg får lest den med det første, men nå har jeg ihvertfall muligheten...